لینک های مرتبط

در سال ۱۳۳۶ هجری شمسی (۱۹۵۷ میلادی) گمرک به وزارت منظم و از ‏۱۳۴۵‏ هجری شمسی (۱۹۶۶ میلادی) از وزارت اقتصاد مجزا و به وزارت دارایی ملحق شد. هم اکنون گمرک ایران از سازمانهای وابسته به وزارت امور اقتصاد و دارایی است.‏

از طریق این سامانه هوشمند قادر صدور و تمدید کارت عضویت و بازرگانی خواهید بود.

در پایگاه رسمی سازمان ملی استاندارد کشور، اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع استانداردهای ارائه شده محصولات و نحوه اخذ آنها ارائه شده است که می تواند برای تجار و بازرگانان در حیطه های مرتبط مفید باشد.

اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به عنوان یک نھاد مدنی در راستای توسعه پایدار کشور، به پشتوانه منابع انسانی توانمند و متعھد، ضمن تأکید بر تأمین منافع اعضای خود در جھت دست یابی به مصالح ملی برای تحقق محورھای ذیل فعالیت می کند:
کمک به توسعه نظام اقتصادی کشور.کمک به ارتقای جایگاه بخش خصوصی.کمک به ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار.کمک به ارتقای جایگاه جھانی ایران در حوزه اقتصاد.
کمک به بالنده سازی تفکر اقتصادی جامعه و حضور مردم در اقتصاد فرا معیشتی.

otaghe-esfahan

اتاق بازرگانی اصفهان، میعادگاه تجارت مردان، صنعتگران و معدنکاران اصفهان و بسیاری از کسانی است که در گستره اقتصاد این شهر دیر سال، بی وقفه می کوشند تا پایتخت سر به فخر فلک ستوده صفویان، همچنان بر قله رفیع اقتصاد و صنعت ایران زمین، علم بر افرازد و سروری کند و براعتلای این سرزمین مقدس، بیفزاید

ستاد تحول صنایع و معادن یکی از واحدهای وزارت صنایع و معادن می باشد که زیر نظر وزیر محترم صنایع و معادن فعالیت می کند. ماموریتهای ویژه این ستاد عبارتند از:
تدوین راهبردها و سیاست های طرح تحول اقتصادی در بخش صنعت و معدن
طراحی و نظارت بر طرحهای تحول صنایع و معادن در وزارت صنایع و معادن
کمک به اجرای پروژهای طرح تحول اقتصادی در سایر دستگاهها

بهین یاب

بهین یاب، درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت است.این درگاه، پنجره واحد برای ارایه اطلاعات و خدمات مورد نیاز فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.