شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا

شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا

گروه بازرگانی جم نظر به اهمیت صنعت حمل ونقل در دنیای امروزی و جایگاه ویژه آن در تجارت،همچنین لزوم همکاری متقابل شرکتهای تجاری ،تولیدی و کارخانجات که با شرکتهای حمل و نقل داخلی و بین المللی دارد. گروه بازرگانی و کارگزاری جم ، با دارا بودن( شرکت حمل ونقل بین المللی سایبان دریا) در مجموعه خود در زمینه حمل و نقل بین المللی ، ترانزیت ، صادرات ، واردات ، تشریفات گمرکی و ترخیص کالا ) با بهره گیری از گروه شرکتهای همکار،مدیران و کارشناسان با سالها تجربه در انجام امور فورواردری جهت همکاری با کارخانجات ، بازرگانان ، شرکتهای تجاری وحمل ونقل، با آگاهی کامل نسبت به اهمیت این صنعت به منظور حفظ و کمک به چرخه تولید و منتهی کردن آن به سوی اهداف کلی، در عرصه حمل ونقل فعالیت داشته و به پشتوانه پرسنل مجرب و متعهد ،ایجاد شعب و نمایندگی های خود را در نقاط مختلف کشور و دنیا، سعی در برداشتن گامی موثر در این زمینه داشته است.

معرفی : شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا، با سالها تجربه در امر حمل زمینی، دریایی و هوایی،ریلی و ترانزیت کالا با دارا بودن نمایندگی در بندرعباس ، اصفهان و کشور ترکیه و همچنین کادری مجرب و حرفه ای خدمات ارزنده ای را در رابطه با امور حمل و نقل بین المللی و بازرگانی در تهران و کل شهرهای ایران در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد. این شرکت با بهره مندی از شبکه ای گسترده از شرکت های همکار در شهر وکشورهای دیگر در زمینه خدمات حمل دریایی، هوایی، زمینی و راه آهن این امکان را دارد، که بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه کند.

icon png

ماموریت

شرکت حمل و نقل بین‌المللی سایبان دریا با تأکید بر اصل مشتری‌محوری نهایت سعی و تلاش خود را جهت ارائه خدمات لجستیک بویژه حمل و نقل سریع، ایمن با نرخ مطلوب.در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به‌کار می‌گیرد. و با بکارگیری مجموعه‌ای از راهکارهای نوآورانه در راستای تکمیل زنجیره‌ی عرضه با هدف تقویت بنیان­های اقتصادی جامعه و برآورده نمودن منافع همه ذینفعان، گام بر می­دارد. شرکت سایبان دریا در سرلوحه تمامی امور خود، سرعت حمل،ایمنی، اطمینان، رازداری و قیمت مناسب را برای مشتریان در نظر گرفته تا همکاری و رضایتمندی دراز مدت را برای مشتریان به ارمغان آورد. همچنین انجام مشاوره و ارائه اطلاعات کافی به مشتریان ، اطلاع رسانی به مشتریان بر بستر اینترنت ، آموزش نکات ضروری به مشتریان و کمک به صاحبان کالا، جهت انتخاب مناسب ترین روش حمل زیربنای فرهنگ و ماموریت سازمانی شرکت سایبان دریا می باشد.

image

خدمات :

حمل و نقل بین المللی

گروه بازرگانی و کارگزاری جم با بهره وری از شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا ، از سال۱۳۷۷ در عرصه حمل و نقل بین المللی به صورت فورواردر ، ترانزیت داخلی و خارجی ، حمل و نقل بین المللی جاده ایی فعالیت خود را آغاز نمود .

ما تعهد داریم که توسط تیم با تجربه و با در اختیار داشتن دفاتر نمایندگی و شعب، در گمرکات داخل و خارج از کشور بهترین سرویس را به مشتریان ارائه نماییم . تیم حرفه ای این شرکت سعی بر این دارد که بهترین سرویس ها با بهترین نرخ حمل را به مشتریان ارائه دهد.

حمل و نقل دریایی

شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا حمل بصورت FCL   (کانتینر فول)  LCL ( خرده بار) و BULK  (بار فله)  با برترین خطوط دریایی از تمام بنادر جهان  به تمامی بنادر ایران به شما مشتریان عزیز به بهترین شکل ممکن سرویس دهی میکند.
این شرکت با در اختیار داشتن نمایندگی های مجرب و حرفه ای در تمامی کشورهای دنیا، محمولات شما مشتریان عزیز را در سریعترین زمان و پایینترین نرخ به تمامی گمرکات و بنادر ایران و حتی جهان حمل میکند

حمل و نقل هوایی

شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا با داشتن همکاری پویا با خطوط معتبر هوایی جهان قادر به حمل تمامی محمولات شما از اقصی نقاط دنیا به فرودگاه های ایران می باشد
این شرکت با داشتن کادری مجرب در فرودگاه امام خمینی ،پس  از رسیدن و تخلیه هواپیما قبض انبار کالا را دراسرع وقت برای مشتریان خود  دریافت میکند.

حمل و نقل زمینی

شرکت حمل و نقل بین المللی بسایبان دریا با داشتن دفتر و نمایندگی در ایران وسایر کشورها و برخورداری از ناوگان کامیونی  نسبت به رفع نیازهای مشتریان با سرویس های فول (FTL) و یا گروپاژ (LTL) در کمترین مدت زمانی و با هزینه ی رقابتی اقدام به ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای میکند.

حمل و نقل ریلی

شرکت سایبان دریا،در این روش حمل و نقل بر مبنای احترام به حقوق مشتریان، ارتقاء سطوح خدمات و بهبود مستمر قرار دارد و برای نیل به آن، حمل و نقل ریلی از کشورهایی که با ما ارتباط ریلی دارند ارائه می دهد.

 

ترانزیت داخلی و خارجی

آماده ای ارائه خدمات در زمینه ترانزیت داخلی و خارجی کالا  در حوزه ی حمل و نقل بین المللی به شما مشتریان عزیز می باشد. فقط کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشد یا می توانید از طریق فرم استعلام قیمت حمل قرار داده شده در سایت اطلاعات محموله خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

حمل و نقل ترکیبی ،چند وجهی

شرکت سایبان دریا ، ترانزیت یا حمل کالا را با استفاده از دو یا چند وسیله نقلیه از قبیل کامیون، هواپیما ، قطار و کشتی با توجه به شرایط و مقصد کالا انجام میدهد . خدمات دیگری که با این روش ارائه می شوند عبارتند از سرویس های حمل و نقل چند وجهی به تمام نقاط گمرک داخلی ، ترانزیت خارجی به سایر کشورها

صادرات کالا

شرکت حمل و نقل بین المللی سایبان دریا، در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و راحتی مشتریان داخلی و خارجی خود کلیه خدمات و مراحل صادرات کالا بصورت حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمین و دریایی را برای مشتریان عزیز به اکثر نقاط جهان انجام میدهد.

ترخیص کالا و تشریفات گمرکی

گروه بازرگانی جم، در چهار چوب بهینه سازی و تسهیل فرایند عملیات صادرات و واردات کالا، در سال ۱۳۹۳ شرکت جم شریان تجارت جهانی را تاسیس و در کنار دیگر شرکتهای خود به بهره وری رسانید و در عرصه بازرگانی داخلی و خارجی سرویس های قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه مینماید .کارشناسان مجرب شرکت ترخیص کالا ما با توجه به نیاز مشتری و بررسی نوع کالا در جهت ترخیص، ثبت سفارش ، واردات و صادرات کالا ، خدمات متناسبی را درنظر گرفته  و به مشتریان ارائه می نمایند .هدف ما خدمت به تولیدکنندگان جهت صادرات و واردکنندگان محترم جهت توسعه تجارت بین الملل و صنعت کشور است

خدمات گمرکی قابل ارائه به شرح ذیل می باشد:

  • ثبت سفارش و ترخیص کالا از کلیه گمرکات داخلی و خارجی
  • ارائه راهکارها و روش ها در جهت پیشبرد و بهبود اهداف مشتریان
  • واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی
  • مشاوره خدمات گمرکی

مشاوره و خدمات بازرگانی

یکی  از بخش­های مهم تجارت بین ­الملل، ارائه مشاوره خدمات بازرگانی به تجار و بازرگانان محترم در کشور مبدأ یا مقصد است.
 شرکت سایبان دریا با دانش، تجربه و اشراف به قوانین تجارت بین الملل،و قوانین محلی کشورهای طرف تجارت، همچنین ،آشنایی با مقررات و تعرفه های گمرکی کشورها و آشنایی با فرایند ورود و خروج کالا از گمرکات و تشریفات گمرکی آماده ارائه خدمات مشاوره در حوزه بازرگانی و حمل ونقل است.

برخی از خدمات به شرح ذیل است:

– مشاوره رایگان در امور بازرگانی توسط کارشناسان متبحر امور بازرگانی و گمرکی براساس آخرین بخشنامه­ ها، قوانین و مقرارت بازرگانی گمرکی کشور
– برآورد و اعلام کلیه هزینه­ های حمل و ترخیص کالا (براساس ارزش کالا، تعرفه قانونی و…) قبل از دریافت کالا در کشور مبدأ (براساس پیش ­فاکتور، کاتالوگ، بروشور و اسناد ارائه شده)
– عقد قرارداد معتبر بر مبنای پیش­ فاکتور و اطلاعات ارائه شده جهت محاسبه هزینه­ ها
– اعلام هزینه­ های حمل و ترخیص کالا به شرکای تجاری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.